Èxit de participació en el curs de generació i maduració d'idees de negoci de la UOC

GEMIN
Més de 50 membres de la comunitat UOC han participat en el programa destinat a fomentar les idees emprendores i a posar-les en valor

El curs de Generació i maduració d’idees de negoci, impulsat per Hubbik, ha comptat amb 56 participants de la comunitat UOC, formada per estudiants, alumni, professorat i equip propi. Un programa orientat a la generació i valorització d’idees de negoci i al posicionament en el mercat de tecnologies i coneixements sorgits a la universitat.

Des del passat 9 d’octubre ‒i al llarg de nou setmanes‒ es desenvolupen els diferents mòduls formatius per concretar trets de l’inici d’un projecte emprenedor, relacionats amb qüestions com ara les empreses emergents (start-ups); el desenvolupament de l’oportunitat; l’avaluació i validació de mercat; el màrqueting i la comercialització; l’equip; el buidatge de la incertesa; el finançament i les presentacions eficaces. La formació es completarà amb tutories personalitzades.

Aquesta formació compta amb el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i el cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).