Nova convocatòria del programa Edutech Emprèn

Nova convocatòria del programa Edutech Emprèn

EduTECH
Pre-acceleració de projectes del sector de l’e-learning a Catalunya

S'obre una nova convocatòria per participar en el programa EduTech Emprèn, el programa de preacceleració de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) per a projectes emprenedors del sector de l'aprenentatge en línia.

Si tens una idea o projecte sobre aprenentatge en línia, siguis o no de la comunitat UOC, des de Hubbik t'ajudarem a definir el model de negoci i a desenvolupar el teu prototip.

El programa consta de diferents sessions formatives en línia, en matèries de gestió empresarial i en innovació i tecnologia, estructurades en 100 hores i 10 setmanes de treball, que s'iniciaran el 2 d'octubre i finalitzaran al desembre. A més, tots els projectes tindran accés a tutories individualitzades. Les activitats del programa es desenvoluparan dins la incubadora virtual de Hubbik i podran seguir-se en línia en directe o en diferit.

Beneficia't del coneixement que t'ofereix la primera universitat en línia del món i els seus més de vint-i-cinc anys d'expertesa en el sector, i inscriu-te aquí per participar en el programa. La convocatòria s'obre avui i estarà oberta fins al 15 de setembre.

El programa EduTech Emprèn està finançat per la UOC i té el suport del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i el cofinançament del Fons Social Europeu.