Innoturisme a Tarragona: del repte a la solució

Programes

Programa tancat
Inscripcions tancades
Vols que t'avisem quan el programa s'obri?

Innoturisme a Tarragona: del repte a la solució

Programa d’innovació oberta orientat a la millora de la qualitat del turisme familiar al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre.

El procés involucra diferents actors rellevants del sector, així com tota una comunitat d’innovació i emprenedoria arrelada al territori.

Més informació sobre com ha culminat la primera edició en aquest enllaç.

Impulsat juntament amb:

Logotip DIPTA

El programa persegueix identificar reptes relacionats amb el turisme familiar al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, i proposar-hi solucions de manera col·laborativa per mitjà d’un procés d’innovació oberta.

Entre totes les solucions innovadores recollides, se seleccionen aquelles amb més potencial per a convertir-se en un producte o servei que sigui sostenible i alineat amb les necessitats del territori.

Per a aconseguir-ho s’implica tots els agents del sector, com ara el Patronat de Turisme, el Gremi d’Hostaleria, el Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci, la Creu Roja i el Col·legi de Farmacèutics.

Col·lectiu estudiant de graus formatius i universitaris amb inquietuds emprenedores, i persones emprenedores en el sector del turisme de la demarcació de Tarragona.

El programa Innoturisme es divideix en diferents fases:

• Fase 1: identificació dels reptes.
  • Fase 2: els agents del sector defineixen el repte sobre el qual es focalitzarà el programa.
  • Fase 3: cerca de solucions innovadores per al repte, per mitjà d’un procés d’innovació oberta.
  • Fase 4: selecció de les millors solucions, tant des del punt de vista innovador com de sostenibilitat i arrelament al territori.

Al final de procés, se celebra un acte de presentació de les propostes guanyadores i de lliurament de premis, que consisteixen en formació específica sobre emprenedoria a càrrec de la UOC i entrar a formar part del programa Generació i maduració d’idees de negoci de Hubbik.

Casos d'èxit

Otros programas