Comunicació per a emprenedors

Programes

Programa tancat
Inscripcions tancades
Vols que t’avisem quan el programa s’obri?

Comunicació per a emprenedors

Curs formatiu en línia

Curs formatiu en línia orientat a donar a conèixer a l’emprenedor aspectes bàsics de la comunicació i el màrqueting de projectes per a poder dissenyar una estratègia de comunicació adequada i dur a terme un pla d’acció de comunicació i màrqueting adaptat a les seves necessitats.

Enfocar i gestionar eficientment la comunicació d’un projecte empresarial en fase de desenvolupament.

En concret:

• Aspectes del branding que cal tenir en compte en el procés de creació d’una marca.
  • Tècniques per a maximitzar l’impacte d’accions adreçades a presentar el seu projecte davant d’agents externs.
  • Metodologia que cal seguir per a elaborar una estratègia de comunicació eficaç i, a la vegada, adaptada a les necessitats del projecte.

Personal investigador i emprenedors de la UOC amb una idea de negoci que es pugui materialitzar en una opció empresarial.

Formació teòrica dinamitzada amb presentacions en format vídeo que ajuden a concretar el contingut de cada mòdul. Es completa amb la realització d’un qüestionari per a validar l’adquisició de coneixements i una sessió final de 2 hores en format webinar en streaming en la qual es donarà resposta als dubtes principals que hagin sortit entre els participants de la formació.

El programa formatiu s’estructura en set mòduls que permeten estructurar les principals necessitats de comunicació dels projectes emprenedors en les seves diferents fases.

Mòdul 1: Branding i identitat

• Principis bàsics en comunicació. Capacitat d’anàlisi de l’audiència i adaptació del discurs segons les seves característiques.
  • Construcció d’eslògans.
  • El naming.
  • El relat de marca (storytelling) en la comunicació.

Mòdul 2: Disseny i imatge corporativa

• La imatge corporativa.
  • El logotip.
  • Desenvolupament de productes bàsics de comunicació.

Mòdul 3: L’art de presentar

• Les idees força.
  • Planificació i guionatge d’una presentació.
  • El suport audiovisual: disseny de presentacions atractives, enfocades segons interessos i orientades a l’audiència.

Mòdul 4: El teu elevator pitch

• Tipologia d’inversors.
  • El one-sentenced pitch.
  • Elements d’un elevator pitch.

Mòdul 5: Assistència a fires: pràctiques d’èxit

• Com se selecciona una fira.
  • Modalitat de participació: visitant contra expositor.
  • Accions abans, durant i després de la fira.

Mòdul 6: L’estratègia de comunicació

• Estratègia de comunicació per a visibilitzar eficientment un projecte.
  • Anàlisi externa i interna del meu projecte.
  • Missatges, públics, objectius i estratègies. Com s’elabora un pla d’accions de comunicació «executable» i d’acord amb les necessitats del meu projecte.

Mòdul 7: Màrqueting digital per a emprenedors

• Què és el màrqueting digital?
  • Posicionament en línia: màrqueting de continguts.
  • Gestió de xarxes socials.
Casos d'èxit

Altres programes