Invitació a la presentació de l’OPENeHEALTH Parkinson

Fins al 22 de novembre

Invitació a la presentació de l’OPENeHEALTH Parkinson

OPENeHEALTH Parkinson

OPENeHEALTH Parkinson és un programa d’innovació obert organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), l’Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i GMV Innovating Solutions. L’objectiu del programa és desenvolupar una solució tecnològica que millori la qualitat de vida dels malalts de Parkinson mitjançant la col·laboració amb estudiants de la UOC i altres parts implicades. Una aplicació per a ajudar els malalts de Parkinson a millorar la seva mobilitat, el seu estat mental i la gestió mèdica.

El programa d’innovació oberta va constar de les quatre fases següents:

1. Malalts i professionals mèdics i acadèmics van col·laborar per a identificar les àrees de millora que calia tractar.
  2. Es van crear i es van desenvolupar idees innovadores en una plataforma de col·laboració en línia.
  3. Es van desenvolupar prototips per a les quatre millors idees.
  4. Amb l’ajuda tecnològica del programa OPENeHEALTH Parkinson, es va desenvolupar el millor prototip per a crear la primera versió de l’aplicació que millorarà la qualitat de vida dels malalts de Parkinson.

El 27 de novembre al Recinte Modernista de Sant Pau, l’OPENeHEALTH Parkinson celebrarà l’acte final. Presentarem la primera versió de l’aplicació, exposarem el repte, donarem una perspectiva general de les quatre fases d’innovació i mostrarem els aspectes més destacats del programa en una exposició fotogràfica. L’acte compta amb la col·laboració de membres de l’Associació Catalana per al Parkinson i participants del programa OPENeHEALTH Parkinson.