Tens una idea de negoci en fases inicials? Fins al 2 d'octubre et pots inscriure al curs Generació i maduració d'idees de negoci, que impulsa la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) mitjançant Hubbik, la seva plataforma d'emprenedoria i innovació oberta: una formació gratuïta on line de 40 hores de durada que es farà entre el dia 9 d'octubre i el 12 de desembre.

Consolidar un projecte empresarial sostenible implica la necessitat de comprendre factors clau per a definir la idea emprenedora i fer servir eines per al desenvolupament del model de negoci. Aquest programa consta de nou mòduls que tractaran dels aspectes principals empresarials i aniran acompanyats de tutories personalitzades.

El curs s'adreça a investigadors i emprenedors de la UOC i és orientat a la generació i valorització d'idees de negoci, posicionant en el mercat tecnologies i coneixement sorgits a la Universitat.

Es pot consultar més informació sobre el programa formatiu.

Apunta-t'hi: places limitades!

Les places d'aquest curs són limitades. Explica'ns la teva idea emprenedora inscrivint-te en aquest formulari.

Aquesta formació es fa amb el suport de la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i el cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).