El 5 d’octubre tindrà lloc a Fira de Barcelona l’Open Innovation Forum, una trobada perquè les empreses llancin els seus reptes d’innovació a grups i centres de recerca amb l’objectiu que hi proposin solucions. L’esdeveniment es completarà amb entrevistes entre les empreses i els investigadors per a tractar noves oportunitats i desenvolupar projectes innovadors. Les empreses ja tenen la possibilitat de registrar-s’hi al web i proposar els seus reptes i necessitats.

La participació en l’Open Innovation Forum és oberta a qualsevol empresa, amb necessitats d’innovació o amb interès per explorar noves oportunitats, i a grups de recerca de les universitats amb interès per aplicar la seva recerca al món empresarial català.

La trobada, que s’emmarca dins de la Barcelona Industry Week, està organitzada per ACCIÓ, la Universitat de Barcelona, la Fundació Bosch i Gimpera, la Universitat Autònoma de Barcelona i el seu Parc de Recerca, la Universitat Politècnica de Catalunya, l’IQS Tech Factory i Expoquimia-World Chemical Summit.