El curs Entrepreneurship of Researchers de la UOC ofereix coneixements, habilitats i recursos per a investigadors que vulguin posicionar els avenços de la seva recerca dins del món empresarial i productiu. La formació, que començarà el 20 de setembre, se centra en la creació d'un pla d'empresa per a una empresa fonamentada en R+D+I.

Aquest curs -amb una durada de 50 hores- està emmarcat en el Pla de doctorats industrials de la Generalitat de Catalunya, en el qual la universitat ofereix cursos per a reforçar competències transversals d'interès empresarial. Aquesta formació es computarà per a qualsevol estudiant de doctorat que estigui matriculat a un programa de doctorat d'una universitat pública o privada.