Impulsat per les fundacions Junior Achievement i Universidad-Empresa, fins al 28 d’octubre hi ha la possibilitat d’enviar propostes de projectes emprenedors a la 9a. convocatòria del programa educatiu Startup Programme, dirigit a fomentar l’esperit emprenedor en l’àmbit universitari.

Cada institució implicada ‒com ara la UOC seleccionarà entre dos i sis projectes emprenedors dels seus alumnes que es presentin a la convocatòria. Els candidats triats, que han de tenir entre divuit i trenta anys, rebran la formació i el seguiment adient per tal de fer viables els seus projectes. Posteriorment, cada institució premiarà un dels seus projectes amb la participació en la final estatal del 9 de maig de 2017, d’on sortirà el finalista espanyol ‒reconegut amb el premi Enterprise Challenge‒ per a la competició europea que es durà a terme al juny, el Junior Achievement Europe Enterprise Challenge 2017.

Premis

L’organització lliurarà altres premis, com ara el de la Fundació Rafael del Pino al millor projecte tecnològic, amb una beca per a participar en un esdeveniment al MIT; el de PwC al projecte amb més potencial de creixement, amb 1.000 euros de premi i una formació de PwC; el de l’Associació Espanyola d’Entitats de Capital Risc, dotat amb 1.000 euros i la possibilitat de rebre assessorament de l’associació i participar en els seus cursos i esdeveniments; el de la Subdirecció General d’Emprenedors i Pimes de l’Ajuntament de Madrid al projecte més viable amb menys recursos, que gaudirà d’un any gratuït al viver d’empreses de Carabanchel; el del Parc Científic de Madrid al projecte innovador i respectuós amb el medi ambient, consistent en tres mesos al parc amb els seus serveis d’incubació; el de la Fundació Repsol a la innovació energètica, dotat amb 1.000 euros, i el de Cisco per al projecte més tecnoemprenedor, dotat també amb 1.000 euros.

Més informació a les bases.