El certamen internacional biennal organitzat per Airbus –amb la col·laboració de la Unesco– desafia els estudiants universitaris de grau, màster, MBA o doctorat de qualsevol disciplina a presentar projectes innovadors per al futur de l’aviació sostenible en els àmbits de la tecnologia, els dissenys d’enginyeria, els models de negoci relacionats, els processos i els dissenys per a la millora de les experiències dels passatgers o l’optimització quant a la fabricació i la reducció de residus.

L’equip guardonat rebrà 30.000 euros i els següents classificats, 15.000 euros. Per a participar-hi cal registrar-se al web creat per l’organització i seguir les instruccions abans del 31 d’agost. Els equips –de tres a cinc estudiants– hauran de passar tres rondes on es decidiran els projectes finalistes a principis de maig del 2017. Durant el procés els participants podran unir-se a les comunitats en línia formades per experts d’Airbus, mentors, acadèmics i estudiants d’arreu del món. Per a més informació es pot accedir al web del concurs.